Evet. Ama dikkatinizi çekmek isteriz ki:
- Biletlerdeki bütün değişiklikler(tarih,güzergah vb.) hava yolu şirketi tarafından uygulanan tarife koşullarına göre, taşıyıcının iç kurallarına ve acentamızın telif hakkı kurallarına göre işlenmektedir. Bazı biletler için değişiklikler ön görülmemektedir ;
- Değişiklikler için eğer ön görülüyorsa taşıyıcı tarafından ek ücret ve acenta tarafından servis bedeli talep edilebilir. Detaylı koşulları tarife kurallarında okuyabilir ve ya Müşteri hizmetleri servisimizde öğrenebilirsiniz.
Bilette değişiklik yapmak için:
- “Biletim” bölümüne girin. “Siparişlerim” – “Uçak biletlerim” – “Rezervasyon NO” – “Sipariş düzenlemesi” – “Tarih/güzergah değişikliği”.
- İstediğiniz tarihi ve/ve ya güzergahı belirtin.
- Eğer talebinize herhangi bir bilgi eklemek isterseniz, Müşteri hizmetlerimiz için bu bilgileri yorumlar kısmında belirtebilirsiniz.
- “Talebi gönder” butonuna tıklayın.
Talebinize cevap ve değişiklik koşulları(eğer değişikliğe izin veriliyorsa) talebinizin yorumlar kısmında belirtilecektir ve e-posta adresinize gönderilecektir. Biletiniz ancak “Siparişlerim” – “Uçak biletlerim” – “Rezervasyon NO” – “Sipariş düzenlemesi” – “Tarih/güzergah değişikliği” bölümünde vereceğiniz onaydan sonra değiştirilecektir.
Zorunlu değişiklikler hakkında daha fazla okuyun.
Bu makaleyi faydalı buldunuz mu?
Yanıtınız için teşekkürler
Eğer sorunuza cevap bulamadıysanız, lütfen, Müşteri Hizmetleri servisimize başvurunuz