Lütfen, rezervasyonunuzu onaylamadan önce kalkış/varış, tarih, saat ve İsim bilgilerinde hata olmadığından emin olun. Rezervasyon yaptırdıktan sonra hata var ise, biletinizin iptal edilmesi mümkün değildir ve Hava yolları şirketinin tarife kuralları ve politikası çerçevesinde, ceza ödenmesi gerektirebilir.
Eğer rezervasyonunuz da hata tespit ettiyseniz en kısa sürede
Müşteri hizmetleri servisimize başvurmanızı tavsiye ediyoruz.
Uçak biletinizi, “Biletim” bölümüne girip, “Siparişlerim” bölümünde ilgili rezervasyonu seçerek ve “Bilet iadesi” butonuna tıklayarak iptal edebilirsiniz.
“Biletim” bölümünde biletinizi iptal etmeniz mümkün değilse, tarih, İsim, rota değişikliği ya da biletinizi iptal etmek için,
[email protected] adresi üzerinden bize ulaşın.
Bu makaleyi faydalı buldunuz mu?
Yanıtınız için teşekkürler
Eğer sorunuza cevap bulamadıysanız, lütfen, Müşteri Hizmetleri servisimize başvurunuz