Aktarmalı bilet rezervasyonu yaparken "Aktarma garantisi" opsiyonlu seferlere dikkat edin. Eğer bir önceki uçuşun gecikmesinden, iptal olmasından veya ertelenmesinden dolayı geç kalırsanız size alternatif uçuş sunarız ve ya kullanılmayan biletin * tutarını iade ederiz. Eğer farklı bir havaalanına aktarılırsa ulaşımınız için araç, eğer 4 saatten fazla gecikirse yemek ve 8 saatten fazla bir gecikmeye otel konaklaması sunulacaktır.
Eğer seferiniz rötar yaparsa ve ya iptal edilirse lütfen bir an önce Müşteri Hizmetlerimize durumu bildirin.
Dikkat! Biletinizi satın alamdan önce bagaj taşıma kurallarını gözden geçirmenizi tavsiye ediyoruz. Bazı durumlarda havaalanında bagajınızı teslim alıp bir sonraki uçuş için kaydettirmeniz gerekmektedir.
*Eğer seferinize 48 saatten az bir süre
Eğer seferinize 48 saatten fazla kaldıysa, kaldı ise iade ve ya farklı bir sefer teklif etme kararı şirket tarafından verilmektedir.
Bu makaleyi faydalı buldunuz mu?
Yanıtınız için teşekkürler
Eğer sorunuza cevap bulamadıysanız, lütfen, Müşteri Hizmetleri servisimize başvurunuz