Rezervasyonda kalkış/varış terminali, kalkış ya da varış zamanı değiştirilmiş, ve bu nedenle, seçilen uçuşlar arasındaki aktarma için gerekli olan zaman yeterli değil ise yolcunun kayıt sırasında belirtilen e-posta adresine değişiklikler hakkında bilgiler gönderilir ve hava yolu şirketi tarafından alternatif uçuş (varsa) sunulur. Yolcunun önerilen alternatif uçuşu seçmesi ya da uçuşu iptal etmesi gerekmektedir.
Alternatif uçuşun değişimini onaylamak için: “Biletim” – “Uçak biletleri” – “Rezervasyon №” – “Rezervasyon düzenlemesi” – “Tarih/güzergah değiştirme” bölümüne girmeniz gerekmektedir. Önerilen uçuş sayfada görünecektir. Onaylamak için “teyit et” butonuna tıklayın. Yeni e-biletiniz e-posta adresinize gönderilecektir.
Eğer sunulan alternatif sizin için geçerli değil ve uçuşu iptal etmek istiyorsanız “Biletim” – “Uçuş Biletleri” – “Rezervasyon №” – “Rezervasyon düzenlemesi” – “İade işlemi talebi“ ve iade talebi oluşturmanız gerekmektedir.
Bu makaleyi faydalı buldunuz mu?
Yanıtınız için teşekkürler
Eğer sorunuza cevap bulamadıysanız, lütfen, Müşteri Hizmetleri servisimize başvurunuz