Giriş işlemi hatasının meydana geldiği durumlar:
1. E-posta adresi yanlış girilmiştir.
E-posta adresinizin doğruluğunu kontrol edin.
Eğer sitemize üye olduktan sonra Tickets.com.tr'den herhangi bir mektup almadıysanız,bu durumda, en başında e-posta adresinizde hata(örnek olarak @gmail.com yerine @gmail.com.tr) yapmış olabilirsiniz. Bu durumda,lütfen, Müşteri hizmetleri servisimize başvurun.
2. Parola yanlış girildi.
Parolanızın doğruluğunu kontrol edin. Dikkatinizi çekmek isteriz ki sistem paroladan önceki ve ya sonraki boşluğu ayrı karakter olarak kabul edebilir.
5 kere parolanız yanlış girilirse hesabınız bloke olacaktır. 120 dakika sonra sistem otomatik olarak blokeyi kaldıracak ve tekrar girmeyi deneyebilirsiniz. Eğer parolanızı hatırlıyamıyorsanız parolayı kurtarma opsiyonunu kullanabilirsiniz: ""Parolanızı mı unuttunuz?"" butonuna tıklayın ve açılan pencerede e-posta adresinizi girin. 15 dakika içerisinde belirtilen e-posta adresinize iki tane mektup gönderilecektir. Birincisi parola sıfırlama talebinin onayını içermektedir, ikincisi ise yeni parolanızı.
3. Klavyeden düzgün özellik seçilmemiş.Caps Lock tuşunun basılı olmadığından emin olun. Klavye diliniz farklı olabilir ya da login/şifre alanında boşluk ya da ekstra karakter girmiş olabilirsiniz.
4. Biletinizi başka bir siteden satın almışsınız.Biletlerinizi ya da diğer turizm hizmetlerinizi Tickets.com.tr’nin dışında farklı bir siteden almış olabilirsiniz. Bu nedenle bilgileriniz sistemde bulunmamaktadır.
5. Kullanmış olduğunuz web browser versiyonunuz eski.Eğer Internet Explorer 8 ve daha düşük ya da Opera 10 ve daha düşük bir tarayıcıkullanıyorsanız, daha yeni bir tarayıcı sürümüyle giriş yapmayı deneyin ya da yazılımınızı güncelleyin.
6. Uygulamanın e-posta adresinize erişimini engellediniz.
Sosyal ağdaki kişisel hesabınızda uygulamanın gizlilik ayarlarını değiştiriniz ve tekrar giriş yapınız.
Başarılı bir girişten sonra,
“Biletim” bölümünde şifre değişikliği fonksiyonunu kullanmanızı tavsiye ederiz. “Alıcı bilgileri” bölümünde şifrenizi gelecekte kullanmak üzere daha uygun bir şifre ile değiştirebilirsiniz.
Siteye nasıl kayıt olunacağı ve giriş yapılacağı hakkında okuyun.Eğer yukarıda ifade edilen yollar sitemize giriş yapmanıza yardımcı olamadı ve ya hatanın başka bir nedenden kaynaklı olduğunu düşünüyorsanız,lütfen,
Müşteri hizmetleri servisimize başvurun.
Bu makaleyi faydalı buldunuz mu?
Yanıtınız için teşekkürler
Eğer sorunuza cevap bulamadıysanız, lütfen, Müşteri Hizmetleri servisimize başvurunuz