Genellikle bu değişiklikler sadece yanlış girilen yolcu bilgilerini düzeltmek için yapılmaktadır (isim, soy isim, cinsiyet, doğum tarihi hatalarında). Bir yolcunun tüm bilgilerinin başka bir yolcuyla değiştirilme işlemi, hava yolu şirketi kurallarında çok nadiren öngörülen bir durumdur.
Yolcu bilgilerini değiştirme talebi nasıl oluşturulur:- “Biletim” – “Uçuş Biletleri” – “Rezervasyon №” – “Rezervasyon düzenlemesi” – “Yolcu bilgilerini değiştirme” bölümüne girmeniz gerekmektedir. Daha sonra çıkan menüde “Kişisel bilgiler” seçmeniz gerekiyor.
- Uygun alanlara doğru bilgileri giriniz (adı/soyadı/cinsiyet).
- “Talep gönder” butonuna tıklayın.
- Hesabı aldıktan sonra, değişiklikler için ödeme yapın.
Değişiklikler ek ücretsiz/ek ücretli olarak ya da olumsuz şeklinde gerçekleşmektedir. Ödeme miktarı ve değişiklik koşulları (eğer izin veriliyorsa) ile ilgili bilgiler alıcının e-posta adresine gönderilecektir.
E-postanıza cevap geldikten sonra, “Biletim” – “Uçuş Biletleri” – “Rezervasyon №”– “Rezervasyon düzenlemesi” – “Yolcu bilgilerini değiştirme” — “Kişisel bilgiler” bölümüne girin ve değişiklikler için ödeme yapın.
Ödeme onayı alındıktan sonra, değişiklikler yapılacaktır. Değişiklik bildirimi alıcının e-posta adresine gönderilecektir.
Bu makaleyi faydalı buldunuz mu?
Yanıtınız için teşekkürler
Eğer sorunuza cevap bulamadıysanız, lütfen, Müşteri Hizmetleri servisimize başvurunuz