Kartınız ödeme sırasında aşağıdaki birkaç neden yüzünden kabul görmeyebilir. Olası nedenler:
- Kartın bilgisi yanlış şekilde girilmiş; kartın detaylarının doğruluğu kontrol edin ve ödemeyi tekrar yapmayı deneyin.
- Kartınızda para yeterli değil; kartınıza para yatırın ya da başka bir kartınızı kullanın.
- Rezervasyonu Tickets.com.tr sitesinde ödeme için uygun olmayan bir kartla ödemeye çalışıyorsunuz. Sadece Visa ve MasterCard (Visa Electron ve Maestro dahil) ödeme için uygundur. Eğer kartınız başka bir sisteme bağlıysa, ne yazık ki, rezervasyonunuzu bu tür bir kartla ödeyemezsiniz. Lütfen, başka bir ödeme yöntemi seçin ya da rezervasyonunuzu başka bir kartla ödeyin.
- Kartınızla internet ödemelerine kapalı; bu durumda on-line ödeme fonksiyonunu etkinleştirmek için bankanızın destek servisine başvurun.
- Kartınızda internet ödemelerine dair günlük veya tek ödemeler kapsamında limit tanımlanmış; kartınızın limitini arttırmak ya da tanımlamayı kaldırmak için bankanızın destek servisine başvurun.
- Kartınızın geçerlilik süresi bitti; yeni bir kart edinmek için bankanızın destek servisine başvurun.
- Kartınızda çekilebilecek bir bakiye olmalı eğer limit yetersizliğiniz bulunmakta ise kartınıza para yatırınız ve ödemeyi işleminizi yenileyiniz.En az limit tutarını banka belirlemektedir.
- İnternet bağlantısının aksaması durumu, bankanın internet işlemleri merkeziyle bağlantısı kayba uğradı.
- Eski bir internet tarayıcısı kullanmaktasınız (İnternet Explorer 8 ve Opera 10 versiyonlarından daha düşük,); browseri değiştirin, yeni browserde cache ve cookies dosyalarını temizleyin, siteye giriş yapın ve ödemeyi tekrar yapın.
- Eğer cep telefonu internet bağlantısı kullanıyorsanız, dinamik IP-adresi nedeniyle ödeme zorlukları meydana gelebilmektedir, cihazınızı ağ ayarları bölümünde statik adrese ayarlayın ve ödemeyi tekrar yapın.
- Kartınızla yaptığınız ödeme şüpheli olarak tespit edildi. Detayları bu linkte bulabilirsiniz.
Giriş yaparken iptal edilme nedeni öğrenmek mümkün olmadıysa, başka bir kartla ödemeyi deneyin veya “Biletim” bölümünde diğer mevcut ödeme yöntemlerini seçin.
Dikkatinize sunarız ki, bilet rezervasyon yaptıktan sonra ki 12 saat içerisinde ödeyebilmektesiniz. Bu zamanı aşma durumunda, ödenmemiş rezervasyon iptal edilir ve bilet serbest satışa döner. Bu gibi durumlarda siz rezervasyonunuzu ve ödemenizi tekrarlayabilirsiniz.
Bu makaleyi faydalı buldunuz mu?
Yanıtınız için teşekkürler
Eğer sorunuza cevap bulamadıysanız, lütfen, Müşteri Hizmetleri servisimize başvurunuz